ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η Εξυπηρέτηση Πελατών γίνεται μέσω τηλεφώνου στο 210-272-0000 ή στο 694-750-5611 (9πμ - 9μμ).

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο info@fashion-wear.gr οποιαδήποτε ώρα της εβδομάδας και θα λάβετε απάντηση μέσα σε 24 ώρες.

ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ;

ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για αγορές από 50€.

Τo fashion-wear.gr αποδέχεται παραγγελίες και εκτελεί τις αποστολές των παραγγελιών εντός Ελλάδος, Κύπρου, Χωρών Ευρωπαϊκής Ένωσης και ορισμένες άλλες χώρες του κόσμου. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών μεταξύ 11:00π.μ.-15.00μ.μ.

Τα έξοδα αποστολής για την Ελλάδα ανεξαρτήτως του όγκου ή του βάρους των προϊόντων ανέρχονται στα 3,90€ (εκτός ειδικών προωθητικών ενεργειών) και ισχύουν για πληρωμή μέσω Paypal, πιστωτικών καρτών και μέσω τραπέζης, καθώς και για αντικαταβολή εντός Ελλάδας τα έξοδα αποστολής είναι 4,90€.Για παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημα μας δεν υπάρχουν έξοδα. Τα έξοδα αποστολής για την Κύπρο ανέρχονται στα 9,90€.Τα έξοδα αποστολής στις υπόλοιπες χώρες (πλην Ελλάδας και Κύπρου) υπολογίζονται βάσει προορισμού, όγκου και βάρους αυτόματα από το σύστημα μας και αναγράφονται στο στάδιο πριν την πληρωμή.

ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ;

Α) ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της fashion-wear.gr δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Mastercard,Visa και άλλες,ηλεκτρονικά μέσω ασφάλειας συναλλαγών της τράπεζας ALPHA BANK.Η διαδικασία είναι απλή και όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε νόμισμα του ΕΥΡΩ (€). Tο ποσό θα αποπληρώνεται μόνο εφάπαξ. Το ποσό της εφάπαξ αποπληρωμής εκτός από την αξία των προϊόντων, περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής. Για τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο πελάτης θα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που θα βρει στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας. Στη φόρμα παραγγελίας που θα βρει, θα πρέπει να συμπληρώσει τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής του κάρτας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται εφόσον προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της από το σύστημα συναλλαγών της συνεργαζόμενης τράπεζας. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την ορθή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας.

Σε κάθε περίπτωση αγοράς, ο αγοραστής θα πρέπει να είναι και ο κάτοχος της κάρτας που χρησιμοποιείται για την εκάστοτε συναλλαγή.

Β) ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ).

Ο πελάτης πληρώνει τον υπάλληλο της ταχυμεταφορικής εταιρείας, ο οποίος ενεργεί κατ’ εντολήν της fashion-wear.gr, με την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο του . Η εξόφληση με αντικαταβολή δεν ισχύει για τις παραγγελίες που παραδίδονται εκτός Ελλάδος. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη αποκλειστικά του αγοραστή .

Γ) ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της fashion-wear.gr δέχεται πληρωμές μέσω Paypal.Όλες οι πληρωμές μέσω Paypal θα πρέπει να πραγματοποιούνται στο email info@fashion-wear.gr καθώς δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση επί του συνολικού ποσού αγοράς για έξοδα συναλλαγής. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά για το Paypal ,θα βρείτε στο www.paypal.com .

Δ) ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της fashion-wear.gr δέχεται πληρωμές μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό της .Ο αγοραστής θα πρέπει να πραγματοποιήσει κατάθεση όλου του ποσού της αποπληρωμής της αξίας των προϊόντων καθώς και το εξόδων αποστολής.

Τέλος ,καλό είναι για τους αγοραστές να επιλέγουν να πραγματοποιούν την αποπληρωμή του οφειλομένου ποσού σε κάποια από τις δύο (2) τράπεζες που είναι ήδη πελάτες για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης από τις ίδιες τις τράπεζες .Τυχόν επιπλέον χρεώσεων συναλλαγής από άλλες τράπεζες πλυν των 2 παραπάνω (Eurobank-Alphabank) τράπεζες επιβαρύνουν τους ίδιους τους αγοραστές.

Σε όλες τις περιπτώσεις τρόπων πληρωμής πλην της ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ , θα επιβεβαιώνεται πρώτα από εμάς η εξόφληση του ποσού αποπληρωμής και μετά θα πραγματοποιείτε η αποστολή των προϊόντων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα της fashion-wear.gr στις ακόλουθες και μόνο περιπτώσεις:

Α) Λάθος προϊόν – Δικαίωμα Υπαναχώρησης. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαφορετικό (λάθος προϊόν από αυτό που παραγγείλατε), μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς του χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών για εσάς. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία. Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως (π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ).

Β) Επιστροφές DOA-(Dead On Arrival) ηλεκτρονικών προϊόντων. Μία συσκευή χαρακτηρίζεται ως D.O.A. όταν υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα και παρουσιάζεται μετά την αγορά της συσκευής στα προβλεπόμενα από την διαδικασία χρονικά διαστήματα . Η διαδικασία D.O.A. είναι ίδια για τα κινητά τηλεφωνά των εταιριών, Sony , Nokia, Apple, Samsung, LG και HTC. Στη περίπτωση που το προϊόν είναι DOA δηλαδή δεν λειτουργεί κατά την παραλαβή του θα πρέπει άμεσα να επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δοθούν οδηγίες επιστροφής .To χρονικό διάστημα για να θεωρηθεί μια συσκευή ως D.O.A είναι επτά (7) μέρες και πέρα των 7 ημερών ακoλουθείτε η διαδικασία επισκευής όπως ορίζεται από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Για να γίνει επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ .Σε αυτή τη περίπτωση ,θα πρέπει να επιστραφεί το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία .Όταν ολοκληρωθεί η επιστροφή ,το τεχνικό τμήμα μας θα προβεί σε έλεγχο του προϊόντος και εφόσον πληροί τις προδιαγραφές DOA θα πραγματοποιηθεί αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή με άλλο ίσης αξίας.

Γ) Εάν με υπαιτιότητα της fashion-wear.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (π.χ καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά, με κακή συσκευασία κλπ). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος και να επικοινωνήσει με εμάς το ταχύτερο δυνατόν. Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν, η εταιρεία fashion-wear.gr δεν θα δεχτεί την επιστροφή και συνεπώς δεν θα προβεί σε καμία αντικατάσταση ή αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων.

Δ) Επιστροφές των προϊόντων με χρέωση του πελάτη. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς καμία υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων .Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Στην περίπτωση αυτή, πελάτης επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους . Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (σε άριστη ,πλήρη και χωρίς καμία φθορά και χρήση) και με πλήρη αυθεντική του συσκευασία. Σε αυτήν την περίπτωση επιστροφής προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να παραδίδει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα όπως (π.χ. Απ. Λιανικής ,Τιμολόγιο ,δώρα κλπ).

***ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος με κάλυψη εγγύησης δείτε την παράγραφο Εγγυήσεις,υπάρχουν σχετικές πληροφορίες.

ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΗΝΥΜΑ

Για να βοηθήσετε στην επίλυση του ερωτήματός σας το συντομότερο δυνατό, επικοινωνήστε χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα εξυπηρέτησης πελατών.